چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۶:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه استقلال عنوان کرد قهرمانی در هر سه جام لیگ‌برتر، جام حذفی و لیگ‌قهرمانان آسیا برای تیمش دور از دسترس نیست.

به گزارش ایرنا امیر رضا واعظ آشتیانی در این باره گفت: چنان چه همین روند ادامه پیدا کند و حوادث غیر قابل پیش بینی در فوتبال اتفاق نیافتد، استقلال در هرسه جام مدعی قهرمانی است.   

آشتیانی با بیان این مطلب درخصوص تکمیل شدن فهرست استقلال برای حضور پر قدرت در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: فهرست کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال را برای ارسال به کنفدراسیون آسیا به فدراسیون فوتبال تحویل داده‌ایم.

آشتیانی با بیان اینکه در مهلت مقرر این فهرست را تکمیل و به فدراسیون ارسال کرده‌ایم و به طور یقین فدراسیون نیز پس از انجام مکاتبات اداری و مسایلی از این دست این فهرست را به AFC ارسال خواهد کرد به تمامی هواداران این باشگاه اطمینان داد که استقلال درسال جاری در این خصوص با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد.

استقلال در سال 85 به دلیل تاخیر در ارسال مدارک به کنفدراسون فوتبال آسیا از این رقابت‌ها کنار گذاشته شد.[در همین رابطه]

وی درمورد مسایل و مشکلات مالی این تیم نیز گفت: ‌همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران با مشکلات مالی کم و بیش دست و پنجه نرم می کنند و ما نیز از این امر مستثنی نیستیم که در همین رابطه برای رفع این مشکل، برای عقد قرارداد با یک حمایت کننده جدید مالی به توافق رسیده‌ایم.

مدیر عامل استقلال اظهار داشت: در بازی با برق شیراز لوگوی حمایت کننده مالی جدید این تیم در پشت پیراهن استقلال نقش بسته بود و از این پس استقلال با این حامی مالی همکاری خواهد کرد.

آشتیانی مبلغ قرار داد استقلال با این حمایت کننده مالی را 2 میلیارد و 700 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: البته طبق توافقی که به امضای طرفین رسیده است این مبلغ تا پایان فصل در اختیار باشگاه قرار خواهد گرفت.

وی در مورد روند موفقیت های تیم استقلال نیز گفت: خوشبختانه استقلال روند رو به رشدی را دنبال و بازی های تماشاگر پسندی را به معرض نمایش می گذارد که این مساله رضایت‌مندی هواداران را نیز در پی داشته است.

واعظ آشتیانی وضعیت فنی تیم را خوب توصیف و با ابراز رضایت از عملکرد کادر فنی، افزود:‌ مربیان استقلال خوب عمل می کنند، نکات لازم را به بازیکنان منتقل کرده و بازیکنان نیز از سوی دیگر برای کسب نتیجه مناسب، در زمین خوب فوتبال بازی می‌کنند و تمام تلاش خود را بکار می گیرند.

واعظ درعین حال از جمع کردن حاشیه‌های این تیم با تکیه بر کار فرهنگی خبر داد و افزود: حاشیه‌های این تیم بزرگ را با مدیریت صحیح فرهنگی جمع کرده‌ایم به طوریکه تیم استقلال درحال حاضر کمترین حاشیه را دارد.

وی دراین ارتباط به برقراری تعاملی دوسویه با بازیکنان اشاره و تصریح کرد: بازیکنان استقلال به دلیل اینکه هم اینکه در کورس قهرمانی قرار دارند باید بیشتر مراقب کارها و اظهارات خود باشند تا تیم به حاشیه نرود از اینرو نکات لازم را در جلسات مختلف به آنان گوشزد می کنیم که مورد پذیرش هم قرار می گیرد. وی هماهنگی بازیکنان را دراین مورد بسیار مطلوب ارزیابی کرد و آن را ستود.

به اعتقاد مدیر عامل باشگاه استقلال، علت اصلی موفقیت استقلال به هماهنگی مجموعه این باشگاه با یکدیگر باز می‌گردد نه چیز دیگر.

کد خبر 73545

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز